Hello!

Welcome to my simple triple blog, i`m Meen..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow




Tagboard!

"
My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Meen
Help:
Saya Rindukan Awak !
Sunday, February 19, 2012 | 1:20 PM | 0 comments



awak

kenapa perlu wujud rasa sayang ?

rasa cinta ?

rasa rindu ?

kenapa awak ?

kenapa perlu wujud semue tu kalau tak ada yang menghargai

saye terlalu rindukan awak !

sumpah demi Allah !

saya sangat2 rindukan awak !

tapi awak ??

adekah awak merindui saye sepertimana saye merindui awak ?!

saye terlalu rindu akan tawe awak

saye terlalu rindu akan kenakalan awak

saye terlalu rindu akan suara awak

saye terlalu rindukan awak yang dulu !

saye masih ingat kenangan antara kita

masih segar di ingatan saye

seperti baru semalam semue tu berlaku

saya masih ingat masa kite bekawan rapat dulu

saya masih ingat mase kite mule2 ingin bercinta

saya masih ingat kenangan2 antara kita

bukan mudah untuk saya melupakan

begitu jugak bukan mudah untuk saye lupekan awak !

maaf untuk saye katekan yang saye tak boleh lupekan awak !

malah tiap2 hari saye semakin rindukan awak !

mana janji awak yang awak kate awak takkan biarkan saya sunyi

mane janji awak !!!!!!!!

saye masih ingat janji awak kat saya

kenapa awak buat saya macam ni !

awakkkk...

saye tak kuat untuk menahan rasa sedih ini

tidak ade sape yang boleh saye luahkan

kerana semue orang takkan faham !

begitu jugak awak !

awakkk...!!!!!

Saya Rindukan Awak !

Tolong kembali pada saya !

saya tak kuat bile awak tidak ade di sisi saye !

Tolong !

Saya Terlalu Rindukan Awak !





Older Post | Newer Post