Hello!

Welcome to my simple triple blog, i`m Meen..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow




Tagboard!

"
My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Meen
Help:
23 / 1 / 2013
Wednesday, January 23, 2013 | 11:51 PM | 0 comments


awakkkk

hari ni dah 23 / 1 / 2013

dah sebulan saya kenal dengan awak kan

terima kasih sebab selama ni awak teman saya

saya dah dapat move on

terima kasih awak

saya harap lepas ni awak akan tetap teman saya

saya harap awak tak akan bosan dengan saya

sepertimana saya tak pernah jemu dengan awak

saya dah anggap awak penting dalam hidup saya

awak istimewa dalam hidup saya

saya nak awak sorang je

please jangan buat kesilapan yang sama seperti yang sebelum ni

please jadi insan terakhir dalam hidup saya 

saya sayang awak :)




Older Post | Newer Post